luni, 21 martie 2011

Saloanele de frumusete si tehnicile lor moderne...

Aveam o colega care ma tot bazaia cu saloanele ei de frumusete si cu nu stiu ce aparate de care nu mai auzisem. Asa ca m-am pus pe cautat si am ajuns pe o groaza de siteuri ale saloanelor de infrumusetare, multe dintre ele spunand ca au tehnica respectiva, din nefericire niciuna nu explica exact ce imi trebuia mie. Am zis sa o iau local si sa caut dupa lpg timisoara, guinot timisoara (de asta chiar nu mai auzisem inainte, am inteles ca e ceva cu ingrijirea pielii), biostimulare timisoara, masaj anticelulitic timisoara sau chiar impachetari anticelulitice timisoara (am inteles ca nu sunt chiar asa placute daca chiar esti un pic plinut/a, se poate totusi sa gresesc, nu stiu exact) si altele, si am vazut niste aparate interesante, am vazut cateva care puteau fi folosite si in fizioterapie.

Cert e ca tot domeniul asta al saloanelor de frumusete sau al centrelor de infrumusetare are o baza stiintifica in spate, nu e chiar asa aiurea.

Bine, amica asta a mea a cautat pe google despre cu totul si cu totul altceva la inceput, mai mult despre epilare timisoara (cica vroia de aia cu laser, cum a vazut la americani), extensii gene timisoara (no ideea why, chiar nu inteleg faza cu extensile de gene) sau  tratament anticelulitic timisoara.

Nu a cautat din prima ca sa ajunga la aparatele alea sofisticate, dar tot cercetand a ajuns sa vrea ceva mai mult. Din cate am inteles merge constant acolo si zice ca toate aparatele respectiva o ajuta. Cat o ajuta, nu stiu sa va zic, dar cel putin o face sa se simta mai bine din punct de vedere psihic (e mult mai sigura pe ea). Cel putin asta.

Niciun comentariu: