joi, 1 august 2013

O metoda de a veni de la aeroport

De obicei cand vin din vreo tara straina in Romania, aterizez fie la Timisoara, fie la Bucuresti. In general aterizez pe aeroportul Otopeni, la cam 40 de minute de mers de centrul orasului. In jur de 20 de km de mers pana si de la aeroport.

Pentru o astfel de cursa, un taximetrist imi ia in jur de 70 de lei. Destul de multi bani, mai ales ca merge doar 20 de km. Asa ca ieri, cand am venit in Romania din Dublin, mi-am zis sa testez serviciul de transfer aeroport in Romania.

Costa putin mai mult decat un taxi, dar daca sunteti mai multe persoane, se merita. Ai un sofer care te duce la locatia in care ai nevoie sa mergi si masina e destul de ok. Eu am preferat sa raman la costuri mici si am luat un Renault Symbol, dar si acesta este destul de confortabil, chiar daca eu ma inghesui in majoritatea masinilor mai mici. Aici nu a fost cazul.

Am ajuns in jumatate de ora in centrul Bucurestiului, unde aveam putina treaba, relaxat si gata de treaba.

Se merita sa iti cauti un serviciu privat de transfer aeroport ? Eu zic ca da, mai ales daca veniti 2 sau 3 persoane de la aeroport.


Niciun comentariu: