vineri, 4 iunie 2010

Costinesti - ziua 1

Dupa o zi lunga de mers cu trenul, schimbat trenul prin Drobeta iar apoi prin Bucuresti, dupa ce am vazut o groaza de persoane care de care mai ciudate pe tren de la Drobeta la Bucuresti si dupa bucati de 20 de minute de somn am ajuns intr-un final la Costinesti.

Stai. De la Bucuresti la Constanta am avut liniste. Trebuia sa spun asta. Am avut spatiu, am avut liniste, am putut sa dorm mai mult de 20 de minute.

In Constanta a trebuit sa fug repede la un magazin de asta de produse naturiste sau la o farmacie sa imi iau o crema pentru protectie solara. Din fericire am reusit sa iau una cu vreo 12 lei si sa nu imi golesc de tot bugetul.

Am facut un tur al statiunii, am mers pe malul marii vreo ora jumate, am facut o groaza de poze. O sa am grija sa le postez pe Harta Turistului dar si aici.

Ne mai auzim maine (Sambata)

Niciun comentariu: