vineri, 23 iulie 2010

Boxer(i) de Timisoara

De cand sunt in Timisoara multe lucruri s-au schimbat. Am schimbat muntele pe campie (lucru care ma omoara vara pentru ca ma topesc la caldura din Banat), mi-am schimbat locuinta, am inceput sa lucrez la diverse proiecte. Poate cele mai importante modificari au fost in materie de calatorii si imbracaminte / incaltaminte. Recunosc ca nu prea aveam treaba sa ma imbrac “la moda”, nici acum nu sunt cu moda, dar oricum ma imbrac ceva mai bine decat atunci cand eram in valea jiului.
Am descoperit La Paloma in Timisoara si de acolo am inceput sa imi iau blugi si tricouri. Dupa aceea m-am diversificat, am umblat mai mult prin piete, am descoperit diverse tipuri de treninguri sport. Blugii au fost intotdeauna prea scumpi in piata. Tot din piata am inceput sa imi iau si lenjerie intima barbateasca, aka boxeri, pentru ca acolo gaseam pe marimi mari si diverse modele (nu imi plac boxerii albi, cum gasesti in seturi la Paloma).
Din piata am inceput de asemenea sa imi iau incaltaminte. Nu mi-am luat prea multe perechi de adidasi, dar majoritatea le-am luat de la cineva din piata Mehala care ma stie deja de cate vin sa iau la el si mi le lasa mai ieftin. In niste adidasi care merg si de oras dar si la fotbal in forma unor Wink-uri. (nu le zice Wink, dar tot ceva de genul sunt).
S-au schimbat multe. Marimea boxerilor a ramas aceeasi. Traiasca XXL. :P

Niciun comentariu: