joi, 4 noiembrie 2010

Tring Tring, suna alarma

Dimineata. 5:15, alarma suna. Din nefericire pentru ea abia ce am adormit pe la 3. Astfel incat si-a luat pumni si una bucata eu si-a continuat somnul.

Ora 8, tring tring, suna telefonul. Din nou, nu eram in cea mai forte perioada, dar m-am chinuit cu chiu cu vai sa raspund. Trebuie sa fug in oras. Durere maxima.

Ma ridic din pat cu chiu cu vai si caut sa imi iau un tricou, din nefericire nimeresc dulapul cu lenjerie intima si sosete. Ca tot aveam nevoie de ele....

Am reusit cu chiu cu vai sa nu lovesc ceva pana la baie ca sa ma pot spala pe fata, m-am mai trezit, m-am pus la calculator ca sa vad ca primesc pe mail oferte de imobiliare timisoara. N-am cine stie ce chef de ele acum si mi-am zis ca mai am ceva timp pana pleaca autobuzul. M-am intins si, ca precautie, am pus alarma la 12:20 ca nu se stie daca adorm au ba.

Binenteles ca am adormit. Tra la la la.... Mugur de Fluier.... la pranz. Ma trezesc iar cu o fata de dinozaur obosit si observ ca trebuie sa plec. Inchid totul repede, fug la autobuz, fericit ca intr-un final ma pot trezi cat de cat pe drum. La 12:35 suna alarma cu textul: Nu uita de.... un anumit document. Pe care implicit l-am uitat.

Damn!

Niciun comentariu: