duminică, 9 ianuarie 2011

Frumusetea si ce putem face pentru a ajunge acolo...

Mi-am pierdut (nu mai aveam chef de stat la laptop) ultimele seri la TV (o ora, doua inainte de somn) uitandu-ma aiurea la ce mai e la tv. Din nefericire in afara de Discovery, National Geographic si toate posturile astea sportive nu am prea gasit chestii interesante. Insa la o reclama pe Protv (sau pe Antena1, nu mai sunt sigur) am vazut o reclama la o emisiune: Frumusete pe muchie de cutit!

Incep sa cred ca unii au niste complexe nemaivazute despre propriul organism si ajung, dupa cum spune si titlul emisiunii, la cutit. Parca n-ar fi destule saloane de frumusete care sa ofere diverse care sa ofere servicii cosmetice diverse. In Timisoara (ca tot stau prin zona) stiu de ceva saloane care ofera cosmetica faciala Timisoara si tratamente anticelulitice Timisoara.

Pentru cei ce cauta LPG Timisoara, habar n-am ce nevoia e, dar daca cautati pe google sigur gasiti ce este.

Niciun comentariu: