miercuri, 21 martie 2012

Balș, orașul bicicliștilor

In luna martie am avut de cateva ori ocazia de a trece prin Balș, din diverse motive. Iar de fiecare data cand am ajuns acolo, doua lucruri m-au sarit in cap: - frumosul pod peste Olteț, construit de parca ar fi fost pod de cale ferata. - numarul impresionant de biciclisti pe care i-am putut gasi in orasul Balș. Despre a doua chestie, m-am si amuzat nitel, cand trecand prin oraș am vazut ca sunt o gramada de bicicliști care vin la munca dimineata din toate localitatile de langa Bals. Vin la, cred ca singurul loc in care pot lucra multi oameni, ceva fabrica. Am văzut că toți erau cu biciclete si se opreau cand ajungeau in gura fabricii, chiar daca afara ningea usor (da, a nins si in martie undeva prin România). Oricum, frumos sa vezi ca se pedaleaza asa bine la Balș.

Niciun comentariu: